Tuesday, June 03, 2008

Spend some time

As coisas que uma pessoa ouve às 7 da manhã e lhe parecem tão lúcidas.

How I wish you could see the potential, the potential of you and me It's like a book elegantly bound, but in a language that you can't read You gotta spend some time-love, you gotta spend some time with me And I know that you'll find-love, I will possess your heart. There are days when outside your window, I see my reflection as I slowly pass And I long for this mirrored perspective, when we'll be lovers, lovers at last You gotta spend some time-love, you gotta spend some time with me And I know that you'll find-love, I will possess your heart. I will possess your heart. You reject my advances and desperate plea I won't let you, let me down so easily, so easily You gotta spend some time-love, you gotta spend some time with me And I know that you'll find-love, I will possess your heart.
(Death Cab for Cutie)

2 comments:

Anonymous said...

"Valente seca de música", penso eu sobre o objecto aparente deste texto enquanto ouço o novo dos Sigur Rós. Muitos considerariam isto uma ironia. Eu abstenho-me por razões óbvias.

Tiago Costa said...

Nunca acreditei muito naquela coisa de "amor é ver alguém morrer". Gosto mais deles quando me fazem feliz. E com esta fazem, é uma grande malha.